Όταν ο Σοφοκλής Βλασσίδης, ένας εμπνευσμένος Κύπριος οινοποιός, μας ανέθεσε το “total makeover” του brand και των κρασιών του δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι αυτό το project θα εξελισσόταν σε μία μακροχρόνια, μόνιμη σχέση συνεργασίας.
Από την αρχή θεωρήσαμε σημαντικό το Brand που θα δημιουργηθεί να αποδίδει την προσωπικότητα του Οινοποιού και την έμφυτη αγάπη του στην «αιτία και τη γεωμετρία».
Τα ονόματα των κρασιών θέλαμε να περιέχουν «a story to tell» και οι συσκευασίες να αποτυπώνουν όλη τη φιλοσοφία του δημιουργού τους.
Το λογότυπο «πάτησε» πάνω στις γραμμές του κτιρίου του Οινοποιείου, προβάλλοντας έτσι τη διαφορετικότητά του.
Μία ultra modern animated παραγωγή συντέθηκε για να παρουσιάσει τη νέα ταυτότητα και την καινούρια εικόνα όλων των κρασιών της Vlassidew Winery στο Β2Β κοινό της Κύπρου, σε ειδική εκδήλωση που οργανώθηκε στο Οινοποιείο.
Ο κοινός χαρακτήρας είναι παντού εμφανής, κάθε κρασί όμως έχει το δικό του προσωπικό look.
Θέλαμε να δημιουργήσουμε μία ιστοσελίδα που να λειτουργεί σαν «ανοικτό παράθυρο» στη ψυχή του Οινοποιείου.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους αμπελώνες, τις ποικιλίες, το terroir.
Πώς θα μπορούσε μία εκδήλωση εγκαινίων να μείνει αξέχαστη και συγχρόνως να είναι διασκεδαστική για τους καλεσμένους?
Με βάση αυτή τη σκέψη οργανώσαμε ένα Κυνήγι Οινοθησαυρού, όπου οι επισκέπτες προσκλήθηκαν να παίξουν, να μάθουν και να κερδίσουν. Περίπατος στον αμπελώνα, ξενάγηση στο Οινοποιείο και γευστικές δοκιμές απέκτησαν το χαρακτήρα παιχνιδιού και οι παραγωγικοί χώροι γέμισαν από γέλια και πειράγματα. Οι επισκέπτες προσκλήθηκαν να μάθουν, να παίξουν και να κερδίσουν. Και έτσι έκαναν.
Red Creative Μαραβελάκης Γ. Μινογιάννη Τ.