Το όνομα του Γιώργου Καραγκούνη, από το Βόλο, έχει ταυτιστεί με τα γευστικά αλίπαστα.
Όταν μας ανατέθηκε η εταιρική ταυτότητα και η εύρεση του ονόματος για το νέο του brand ξέραμε εξαρχής ότι έπρεπε να είναι κάτι που να αντιπροσωπεύει αυτή την μακρά παράδοσή του στον κλάδο.
Έτσι φτάσαμε στο Alipasti. Μία γλωσσοπλαστία από το ελληνικό “αλίπαστα” και το ιταλικό “antipasti”, που σημαίνει ορεκτικά, μεζέδες. Ένα όνομα διεθνές αλλά ταυτόχρονα και ελληνικό, σχεδόν ταυτόσημο με τα προϊόντα που παράγει η εταιρεία.
Η φιλοσοφία cleanlabel βρήκε τον απόλυτο αντιπρόσωπό της στα Alipasti. Λίγα και καθαρά συστατικά συνθέτουν τις απολαυστικές συνταγές των προϊόντων, των οποίων κληθήκαμε να σχεδιάσουμε τις συσκευασίες.
Δυνατό branding, ζωντανά χρώματα, καθαρές συσκευασίες, όπως και η clean label ταυτότητα των προϊόντων.
Minogianni T. PAD