Όταν μας προσέγγισε η εταιρεία αναψυκτικών «Φλώρινα Δινάκη» και μας ανέθεσε την στρατηγική branding το ζητούμενο ήταν σαφές: πλήρης αναβάθμιση του brand και των προϊόντων προκειμένου να ανέβει κατηγορία εικόνας και positioning.
Έχοντας ως κανόνα την ανάδειξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κάθε brand που μας εμπιστεύεται, αλλάξαμε το όνομα της μάρκας, της δώσαμε νέα ταυτότητα και την προικίσαμε με features που της δίνουν διαχρονική δύναμη.
To «Φλώρινα-Δινάκη» έγινε «Πηγή Δινάκη» προβάλλοντας την ιδιόκτητη πηγή από την οποία η εταιρεία αντλεί το φυσικό ανθρακούχο νερό, που είναι η βάση της μοναδικής γεύσης των αναψυκτικών της.
Ιδιαίτερο χρώμα, φρεσκάδας. Κίνηση, αεριούχο νερό και vintage στοιχεία.
Pop look, έντονα χρώματα, με τις φυσαλίδες του φυσικού ανθρακούχου νερού να γίνονται trademark της οπτικής ταυτότητας.
Η στρατηγική του portfolio ολοκληρώνεται με μία νέα σειρά προϊόντων κάτω από την ομπρέλα-φιλοσοφία CRAFT SODAS που για πρώτη φορά χρησιμοποιείται για αναψυκτικά.
Το ξινό νερό Πηγή Δινάκη συνδυάζεται με γεύσεις που απογειώνουν την απόλαυση.
Η επικοινωνία στα social ξεκινά και η Πηγή Δινάκη αποκτά τους πρώτους της φανατικούς φίλους.
Red Creative