Οι απόκρημνοι αμπελώνες στην περιοχή του Φαρμακά, με τις μεγάλες κλίσεις και τα παλιά αμπέλια άνω των 100 ετών είναι ένα σπάνιο φαινόμενο.
Αυτόχθονα αμπέλια με επίπονη καλλιέργεια και δύσκολο τρύγο.
Η οινοποιητική ομάδα που ανέλαβε να τους αναβιώσει έχει το όραμα να τους κάνει γνωστούς σε όλο τον κόσμο. Ένα όραμα που περήφανα μοιραστήκαμε μαζί της.
Μας ανέθεσαν τη δημιουργία του νέου ultra premium brand. Συνθέσαμε τη στρατηγική branding, αναλάβαμε την ονοματοδοσία και σχεδιάσαμε με τους συνεργάτες μας το λογότυπο και τις ετικέτες των κρασιών.
Και εγένετο Vinea Ardua – στα λατινικά «το απόκρημνο αμπέλι».
Το λογότυπο είναι ένα βουνό με κορυφή του το μονόγραμμα από τις λέξεις Vinea Ardua. Είναι το βουνό του Φαρμακά που τόσα χρόνια φιλοξενεί στις πλαγιές του τα αιωνόβια αμπέλια.
Όλες οι ετικέτες είναι 360° μοιρών, αγκαλιάζουν γύρω – γύρω το μπουκάλι και έχουν έντονα κοπτικά που προσομοιάζουν στις απότομες πλαγιές.
Μινογιάννη Τ. PAD