Όταν σε πλησιάζει για συνεργασία μία εταιρεία που θέλει πραγματικά να κάνει τη διαφορά στον κλάδο που δραστηριοποιείται, οφείλεις να φανείς αντάξιος της εμπιστοσύνης του.
Η Youphoria είναι ένα brand στο χώρο των νωπών φρούτων, που πιστεύει στη γεωργία ακριβείας και στη στενή συνεργασία παραγωγού και συσκευαστή, που θεωρεί την αειφόρα ανάπτυξη ως μοναδικό βιώσιμο τρόπο εξέλιξης και που χρησιμοποιεί την τεχνολογία, στο βαθμό που της αναλογεί, ως ένα από τα πιο βασικά εργαλεία για την επίτευξη των στόχων της.
Για την Youphoria αναλάβαμε το σχεδιασμό του λογοτύπου και την οπτική ταυτότητα του brand στις συσκευασίες, καθώς και την παρουσία της στην πρώτη της παγκόσμια εμφάνιση, στην έκθεση Fruit Attraction στην Ισπανία το 2023.
Παράλληλα σχεδιάσαμε και τα packs των φρούτων πρώτης διαλογής της εταιρείας, υπό το σήμα CII.
O σχεδιασμός του λογοτύπου βασίστηκε στις οργανικές φόρμες. Ένα δυνατό trademark και «εύπλαστα» σχήματα που αναδεικνύουν τη φιλοσοφία του brand.
Επιλέχθηκε ένας συνδυασμός από ιδιαίτερες “green-blue” αποχρώσεις, που κάνουν ακόμη πιο ξεχωριστή τη φυσιογνωμία του brand.
«Διαφορετικές, ζωντανές, μοντέρνες και eye catching». Αυτά ήταν τα ζητούμενα στις συσκευασίες.
Για τη σειρά προϊόντων διαλογής CII το ζητούμενο ήταν να ανήκουν στον ίδιο χρωματικό κώδικα, αλλά να είναι σαφής η διαφοροποίηση από την basic line.
Ένας σχεδιασμός που αποδίδει στο έπακρο την eco-friendly φιλοσοφία που διέπει το brand.
PAD Πολυχρονιάδου Ε.