Κατά τη διάρκεια των 3 χρόνων της συνεργασίας στους τομείς branding, marketing και επικοινωνιακής στρατηγικής, μπήκαν τα θεμέλια για ένα brand με χαρακτήρα.
Αποκορύφωμά της ήταν η ιδέα και θέσπιση ενός πολύ πετυχημένου Χριστουγεννιάτικου workshop για παιδιά «Οι Μικροί Αρωματοποιοί» που πραγματοποιήθηκα για τρεις συνεχόμενες χρονιές. Επρόκειτο για ένα δημιουργικό και διασκεδαστικό δρώμενο, που κάθε χρόνο είχε άλλο κεντρικό concept, κατά τη διάρκεια του οποίου παιδιά δημοτικού καλούνταν να μάθουν να αναγνωρίζουν τις μυρωδιές και να φτιάχνουν το δικό τους άρωμα, το οποίο στη συνέχεια έκαναν δώρο σε αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το πρώτο workshop διοργανώθηκε στο κατάμεστο TOM’S. Τα παιδιά το καταευχαριστήθηκαν και οι μαμάδες και οι μπαμπάδες έλαβαν το δικό τους προσωπικό άρωμα φτιαγμένο από τα χέρια του αγαπημένου τους μικρού αρωματοποιού.
Ξεχωριστά δωμάτια, το καθένα διακοσμημένο διαφορετικά, ανάλογα με τις μυρωδιές που φιλοξενούσε, περίμεναν τα παιδιά για να ανακαλύψουν τα άπειρα αρώματα που υπάρχουν και να συνθέσουν το δικό τους. Ο πρώτος όροφος του ΥΨΙΛΟΝ μετατράπηκε σε ένα πολύχρωμο σκηνικό με αρώματα λουλουδιών, φρούτων και γλυκών. Μία διασκεδαστική σπουδή στην αρωματοποιία και οι μικροί μας αρωματοποιοί πήραν όλοι το πτυχίο τους με άριστα.
Η τρίτη χρόνια ήταν αφιερωμένη στα παραμύθια. Μικρά μυστικά γεμάτα άρωμα ήταν κρυμμένα στην πλοκή γνωστών παραμυθιών. Οι μικροί μας αρωματοποιοί είχαν αποστολή: να ανακαλύψουν τις μυρωδιές και να συνθέσουν το δικό τους προσωπικό άρωμα που θα έλυνε τα ξόρκια που έκανε ο κακός μάγος στα παραμύθια.
Tria