Πιστεύουμε σε brands που ξεχωρίζουν. Προσεγγίζουμε το κάθε project με σεβασμό στην ιδιαίτερη ταυτότητά του, στο μοναδικό του DNA. Χτίζουμε μάρκες που αντέχουν στο χρόνο. Δίνουμε όνομα, σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε, επικοινωνούμε και στηρίζουμε το δικό σας brand για να μεγαλώσει. Γεφυρώνουμε το όραμά σας με τα σύγχρονα trends της αγοράς και, το κυριότερο, αναλαμβάνουμε το project management όλων των αναγκαίων ενεργειών προκειμένου να γίνει αυτό το όραμα πραγματικότητα.
Πώς μπορεί να ξεχωρίσει η εταιρεία ή το προϊόν μου από όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά; Τι πρέπει να έχει; Πώς αυτά τα «πρέπει» μπορούν να δέσουν με τα «θέλω» μου, με το δικό μου όραμα; Τι όνομα να δώσω στο προϊόν μου; Ποιος σχεδιασμός λογοτύπου είναι ο κατάλληλος για την ταυτότητα του προϊόντος μου;
Ακολουθώντας μία συγκεκριμένη και επιτυχημένη μεθοδολογία που ανέδειξε πολλές μάρκες, φτάνουμε σε απαντήσεις που δημιουργούν ξεχωριστά brands με διάρκεια.
Δημιουργούμε μία ισχυρή εταιρική και προϊοντική ταυτότητα χρησιμοποιώντας σύγχρονο design για να αναδείξουμε έναν μοναδικό χαρακτήρα για την κάθε εταιρεία, το κάθε προϊόν.
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την στρατηγική της μάρκας, την ταυτότητα, την ονοματοδοσία, το σχεδιασμό του λογοτύπου καθώς και τη δημιουργία του σλόγκαν.
Πώς μπορεί να ξεχωρίσει η εταιρεία ή το προϊόν μου από όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά; Τι πρέπει να έχει; Πώς αυτά τα «πρέπει» μπορούν να δέσουν με τα «θέλω» μου, με το δικό μου όραμα; Τι όνομα να δώσω στο προϊόν μου; Ποιος σχεδιασμός λογοτύπου είναι ο κατάλληλος για την ταυτότητα του προϊόντος μου;
Ακολουθώντας μία συγκεκριμένη και επιτυχημένη μεθοδολογία που ανέδειξε πολλές μάρκες, φτάνουμε σε απαντήσεις που δημιουργούν ξεχωριστά brands με διάρκεια.
Δημιουργούμε μία ισχυρή εταιρική και προϊοντική ταυτότητα χρησιμοποιώντας σύγχρονο design για να αναδείξουμε έναν μοναδικό χαρακτήρα για την κάθε εταιρεία, το κάθε προϊόν.
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την στρατηγική της μάρκας, την ταυτότητα, την ονοματοδοσία, το σχεδιασμό του λογοτύπου καθώς και τη δημιουργία του σλόγκαν.
Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι μένουμε στοχευμένοι στο δικό σας όραμα και φέρνουμε αποτέλεσμα. Είτε έχετε ένα οργανωμένο τμήμα Marketing στην επιχείρησή σας είτε όχι, είτε χρειάζεστε μία συνολική στρατηγική Marketing είτε θέλετε να προωθήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν, αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση όλου του εγχειρήματος.
Συντονίζουμε αποτελεσματικά και εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος όλους τους αναγκαίους εξειδικευμένους συνεργάτες προκειμένου να επιτευχθεί το ζητούμενο.
Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι μένουμε στοχευμένοι στο δικό σας όραμα και φέρνουμε αποτέλεσμα. Είτε έχετε ένα οργανωμένο τμήμα Marketing στην επιχείρησή σας είτε όχι, είτε χρειάζεστε μία συνολική στρατηγική Marketing είτε θέλετε να προωθήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν, αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση όλου του εγχειρήματος.
Συντονίζουμε αποτελεσματικά και εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος όλους τους αναγκαίους εξειδικευμένους συνεργάτες προκειμένου να επιτευχθεί το ζητούμενο.
Να πάω με digital ή με συμβατικών Μέσων επικοινωνία; Πώς θα διαχειριστώ αποτελεσματικότερα το budget που έχω διαθέσιμο; Ποιο είναι τελικά το κοινό μου; Πώς θα περάσω τα μηνύματα μου μέσα από την εικόνα και το κείμενο;
Από το concept, την επιλογή των Μέσων, τα δημιουργικά στοιχεία, την κειμενογραφή, την παραγωγή, τη διαχείριση του budget, το σενάριο της προώθησης και την υλοποίηση, όλα αποτελούν μέρος των υπηρεσιών που παρέχουμε για να διασφαλίσουμε την καλύτερη ανταπόδοση στην επικοινωνιακή σας επένδυση.
Με μία μεγάλη ομάδα συνεργατών, που ο καθένας έχει το δικό του κομμάτι σε αυτό το επικοινωνιακό παζλ, συντονίζουμε καμπάνιες που ανταποκρίνονται στο budget, στο brand και στον εμπορικό στόχο.
Η Ambigram, στο επίπεδο της γραφιστικής απεικόνισης, συνεργάζεται με επιλεγμένους δημιουργούς και καλύπτει όλο το φάσμα των έντυπων και ηλεκτρονικών εφαρμογών: από καταχωρήσεις, εταιρικά και προϊοντικά έντυπα, εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμό προωθητικού υλικού, banners, ηλεκτρονικά newsletters, natives και advertorials σε περιοδικά.
Να πάω με digital ή με συμβατικών Μέσων επικοινωνία; Πώς θα διαχειριστώ αποτελεσματικότερα το budget που έχω διαθέσιμο; Ποιο είναι τελικά το κοινό μου; Πώς θα περάσω τα μηνύματα μου μέσα από την εικόνα και το κείμενο;
Από το concept, την επιλογή των Μέσων, τα δημιουργικά στοιχεία, την κειμενογραφή, την παραγωγή, τη διαχείριση του budget, το σενάριο της προώθησης και την υλοποίηση, όλα αποτελούν μέρος των υπηρεσιών που παρέχουμε για να διασφαλίσουμε την καλύτερη ανταπόδοση στην επικοινωνιακή σας επένδυση.
Με μία μεγάλη ομάδα συνεργατών, που ο καθένας έχει το δικό του κομμάτι σε αυτό το επικοινωνιακό παζλ, συντονίζουμε καμπάνιες που ανταποκρίνονται στο budget, στο brand και στον εμπορικό στόχο.
Η Ambigram, στο επίπεδο της γραφιστικής απεικόνισης, συνεργάζεται με επιλεγμένους δημιουργούς και καλύπτει όλο το φάσμα των έντυπων και ηλεκτρονικών εφαρμογών: από καταχωρήσεις, εταιρικά και προϊοντικά έντυπα, εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμό προωθητικού υλικού, banners, ηλεκτρονικά newsletters, natives και advertorials σε περιοδικά.
Η ψηφιακή επικοινωνία δεν περιορίζεται στα social media. Έχει δυνατή φωνή, έχει γίνει πιο ανταγωνιστική και προσφέρει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες για καλύτερη στόχευση. Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να επενδυθεί το διαθέσιμο budget με το σωστό τρόπο, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα e-shop. Μαζί σχεδιάζουμε το περιεχόμενο, το κείμενο και την εικόνα, αναλόγως του Μέσου, [copywriting and image] του κοινού που απευθυνόμαστε αλλά και της ταυτότητας της δικής σας μάρκας.
Η ψηφιακή επικοινωνία δεν περιορίζεται στα social media. Έχει δυνατή φωνή, έχει γίνει πιο ανταγωνιστική και προσφέρει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες για καλύτερη στόχευση. Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να επενδυθεί το διαθέσιμο budget με το σωστό τρόπο, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα e-shop. Μαζί σχεδιάζουμε το περιεχόμενο, το κείμενο και την εικόνα, αναλόγως του Μέσου, [copywriting and image] του κοινού που απευθυνόμαστε αλλά και της ταυτότητας της δικής σας μάρκας.
Η ανάλυση του κοινού, η τιμή, η εταιρεία που το παράγει, το προφίλ και η θέση του στην αγορά και κυρίως η προσωπικότητα της μάρκας, είναι τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται σε ένα brief συσκευασίας. Και ένα εμπεριστατωμένο brief είναι η βάση ενός καλού σχεδιασμού. Μαζί με τους συνεργάτες μας έχουμε δημιουργήσει ποικίλες συσκευασίες για διαφορετικούς κλάδους προϊόντων κερδίζοντας βραβεία design και, κυρίως, εμπορική αναγνώριση.
Η ανάλυση του κοινού, η τιμή, η εταιρεία που το παράγει, το προφίλ και η θέση του στην αγορά και κυρίως η προσωπικότητα της μάρκας, είναι τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται σε ένα brief συσκευασίας. Και ένα εμπεριστατωμένο brief είναι η βάση ενός καλού σχεδιασμού. Μαζί με τους συνεργάτες μας έχουμε δημιουργήσει ποικίλες συσκευασίες για διαφορετικούς κλάδους προϊόντων κερδίζοντας βραβεία design και, κυρίως, εμπορική αναγνώριση.
Η δουλειά μας έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα για τη δημιουργικότητα του σεναρίου, τη διαφορετική ματιά στη σκηνοθεσία και την αυθεντικότητα του κειμένου.
Το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά απαιτεί συνδυασμό φαντασίας και εμπορικότητας για να προκύψει μία παραγωγή που «περνάει το μήνυμα» και μένει «στο μάτι».
Η δουλειά μας έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα για τη δημιουργικότητα του σεναρίου, τη διαφορετική ματιά στη σκηνοθεσία και την αυθεντικότητα του κειμένου.
Το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά απαιτεί συνδυασμό φαντασίας και εμπορικότητας για να προκύψει μία παραγωγή που «περνάει το μήνυμα» και μένει «στο μάτι».
Έχει να κάνει με την αυθεντικότητα της ιδέας και την ικανότητα να την πραγματοποιήσεις μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το concept πρέπει να είναι φρέσκο, ενδιαφέρον, σε απόλυτη σύμπνοια με το ύφος της μάρκας, της εταιρείας, του προϊόντος. Πρέπει να ληφθεί υπόψη το κοινό που θα παραβρεθεί, ο χώρος που θα το φιλοξενήσει. Όλα πρέπει να ενορχηστρωθούν με τέτοιο τρόπο που να προσφέρουν μία μοναδική, αξιομνημόνευτη εμπειρία.
Έχει να κάνει με την αυθεντικότητα της ιδέας και την ικανότητα να την πραγματοποιήσεις μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το concept πρέπει να είναι φρέσκο, ενδιαφέρον, σε απόλυτη σύμπνοια με το ύφος της μάρκας, της εταιρείας, του προϊόντος. Πρέπει να ληφθεί υπόψη το κοινό που θα παραβρεθεί, ο χώρος που θα το φιλοξενήσει. Όλα πρέπει να ενορχηστρωθούν με τέτοιο τρόπο που να προσφέρουν μία μοναδική, αξιομνημόνευτη εμπειρία.
Κάθε επιτυχημένη προωθητική ενέργεια πρέπει να συνδυάζει αυτό που θέλει η αγορά με αυτό που χρειάζεται το brand. Και να μπορείς να την υλοποιήσεις με κάθε λεπτομέρεια, σύμφωνα με το αρχικό concept. Απαιτείται εμπειρία project management, συντονισμός και ευελιξία. Πρέπει να μπορείς να κατευθύνεις, να εμπνεύσεις και να συνεργαστείς με όλους τους εμπλεκόμενους. Η προσωπικότητα του brand πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο σχεδιασμό όλου του υποστηρικτικού υλικού και κάθε στοιχείο γίνεται εξίσου σημαντικό για την επιτυχία του τελικού αποτελέσματος.
Κάθε επιτυχημένη προωθητική ενέργεια πρέπει να συνδυάζει αυτό που θέλει η αγορά με αυτό που χρειάζεται το brand. Και να μπορείς να την υλοποιήσεις με κάθε λεπτομέρεια, σύμφωνα με το αρχικό concept. Απαιτείται εμπειρία project management, συντονισμός και ευελιξία. Πρέπει να μπορείς να κατευθύνεις, να εμπνεύσεις και να συνεργαστείς με όλους τους εμπλεκόμενους. Η προσωπικότητα του brand πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο σχεδιασμό όλου του υποστηρικτικού υλικού και κάθε στοιχείο γίνεται εξίσου σημαντικό για την επιτυχία του τελικού αποτελέσματος.