Το rebranding του κρασιού Trilogia wine και η στρατηγική branding του Πελοποννησιακού project των Βαγγέλη Γεροβασιλείου και Βασίλη Τσακτσαρλή, ήταν πρόκληση.
Η προσωπικότητα της μάρκας έπρεπε να σεβαστεί το παρελθόν και, την ίδια στιγμή, να παρουσιάζει μία σύγχρονη ταυτότητα για όλα τα νέα κρασιά του Οινοποιείου αλλά και αυτά που στο μέλλον θα ενταχθούν στη γκάμα του.
Η Ambigram ανέλαβε και το B2B event λανσαρίσματος των νέων κρασιών «Δύο Ύψη», που παρουσιάστηκαν σε επίσημη πρώτη μαζί με τα υπόλοιπα τρία brands της οινικής σύμπραξης Γεροβασιλείου – Τσακτσαρλή. Ονομάσαμε το event «Four Terroirs» και πραγματοποιήθηκε το 2019 στο χώρο «Αμαλίας 36» στην Αθήνα.
Trilogia, Dialogos και Monologos. Τρία ονόματα με κοινό παρονομαστή.
Τέσσερα Οινοποιεία, τέσσερις τοποθεσίες … Τέσσερα terroirs.
H Ambigram ανέλαβε το concept και το project management του B2B event λανσαρίσματος που περιείχε παρουσιάσεις, γευσιγνωσίες, master classes, networking και socializing.
Beetroot