Με την «Φρούτα Πρωτοφανούση» καταφέραμε να χτίσουμε ένα από τα ελάχιστα επώνυμα ελληνικά brands με διεθνή αναγνώριση στο χώρο των φρέσκων τροφίμων, τo Proto.
Η εταιρεία μας ανέθεσε αρχικά τη δημιουργία του website της (που ήδη ανανεώθηκε και δεύτερη φορά), καθώς και την παγκόσμια on line Β2Β επικοινωνία της με βασικό στόχο την εμπορική της εξαγωγική επέκταση. Παράλληλα, επιμελούμαστε την παρουσία της εταιρείας σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις εξωτερικού σχεδιάζοντας με τους συνεργάτες μας το περίπτερό της από το 2012. Όλες οι οπτικοακουστικές παραγωγές της Proto είναι δημιουργίες της Ambigram με το Χρήστο Νικολέρη.
Η Proto μας εμπιστεύθηκε επίσης την ονοματοδοσία και το σχεδιασμό λογοτύπου & συσκευασιών για το δεύτερο brand τους το “Fruto”.
Proto Stand — 2020-2022
Proto Stand — 2017-2019
Proto Stand — 2015-2016
Proto Stand — 2012-2014
Το website της Proto θεωρείται ένας από τους best designed ιστότοπους φρέσκων φρούτων διεθνώς.
Δημιουργήσαμε μία ισχυρή διαδικτυακή παρουσία. Linked in, Mail Marketing, SEO και Facebook είναι τα βασικά κανάλια μέσω των οποίων διευρύναμε το πελατολόγιο και αυξήσαμε την αναγνωρισιμότητα του brand Proto καθιερώνοντας το όνομα στην παγκόσμια αγορά.
Μία σειρά από εξαιρετικών πλάνων βίντεο με θέμα την εταιρεία, αλλά και την παραγωγή και συσκεύαση των κύριων εξαγωγικών προϊόντων της Proto – ακτινίδιο, κεράσι και σταφύλι – συνοδεύουν την παρουσία της εταιρείας στο εξωτερικό και αποτελούν υλικό της διαδικτυακής της παρουσίας με διάφορες προσαρμογές.
Εμπορικό POS υλικό υποστηρίζει τις προωθήσεις σε διάφορα σημεία πώλησης ανά τον κόσμο.
Το δεύτερο brand θέλαμε να ξεχωρίζει αλλά και να θυμίζει λίγο Proto. Η λέξη Fruto ήρθε γρήγορα στο brainstorming και έδωσε το κατάλληλο όνομα στο νέο brand.
Point Blank Monks PAD Πολυχρονιάδου Ε. Νικολέρης Κ.