16 Οινοποιεία της Κύπρου πρωτοπορούν και συνεργάζονται για την ανάδειξη του κυπριακού αμπελώνα. Στόχος τους η προάσπιση και η προώθηση των αξιών και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του Κυπριακού κρασιού, βασισμένοι σε άξονες κοινής αποδοχής και σε ένα κοινό όραμα.
Η ανάθεση της συνολικής στρατηγικής branding αυτού του εγχειρήματος στην ομάδα μας, μας τίμησε με τη δυνατότητα να συμβάλλουμε στο αποτύπωμα της Κύπρου στον παγκόσμιο οινικό χάρτη.
H στρατηγική branding που προτείναμε πατάει σε αυτό που εμείς θεωρήσαμε ως το μεγάλο ατού του Κυπριακού αμπελώνα: τα αυτόριζα φυτά των ντόπιων ποικιλιών. Αυτό αποτελεί τον πυρήνα του DΝA των Κυπριακών κρασιών, τον κοινό τόπο της φιλοσοφίας των μελών του Consortium.
Η οπτική ταυτότητα θέλαμε να είναι δυνατή, ξεχωριστή και να αποδίδει όλα τα χαρακτηριστικά του brand name αλλά και να αναδεικνύει την έννοια της συνεργασίας. Ρώγες σταφυλιού, η μία μέσα στην άλλη, με ένα κεντρικό πυρήνα, δημιουργούν μία εικόνα σύγχρονη, με κίνηση, με δυναμισμό.
Ο κοινός χαρακτήρας των κρασιών των Οινοποιείων που αποτελούν την ένωση έπρεπε να αποτυπωθεί επάνω στις φιάλες χωρίς να επηρεάσει τη μοναδικότητα του κάθε Οινοποιείου, του κάθε κρασιού ξεχωριστά.
T. Μινογιάννη Red Creative